מכונות קפה | מכונות קפה ידניות | מכונות קפה אספרסו  | מכונות קפה אוטומטיות | מכונות קפה קפסולות | מכונות קפה טוחנות  | מכונות קפה מקצועיות
 
 
לפרטים\הצעת מחיר:
שם:*
טלפון:*
לקבלת עדכונים/מבצעים/קטלוגים מלא את פרטי האימייל
דוא"ל:
כתובת:
הערות:
 
1
2
3
4
5
 
 
לפרטים נוספים
מכונת קפה אוטומטית מומלצת
דגם: מכונת קפה אוטומטית מומלצת
מכונת קפה אוטומטית מומלצת
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
מכונות קפה אוטומטיות לבית
דגם: מכונות קפה אוטומטיות לבית
מכונות קפה אוטומטיות לבית
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
מכונת קפה קפסולות אוטומטית
דגם: מכונת קפה קפסולות אוטומטית
מכונת קפה קפסולות אוטומטית
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
מכונת קפה חצי אוטומטית
דגם: מכונת קפה חצי אוטומטית
מכונת קפה חצי אוטומטית
לפרטים נוספים>>

מכונות קפה אוטומטיות

מכונות אלה מספקות משקאות קפה איכותיים אשר אין צורך במאמץ הכנתם. המכונות מגיעות כשהן מלאות באבקות קפה, והלקוח יכול ללחוץ על כפתור סוג המשקה שהוא מבקש להכין. המכונה תפיק עבורו משקה חם על בסיס חלב או מים ברמה של קפה מסעדות איכותי.

בחירת המכונה האוטומטית

את המכונה האוטומטית אנו ממליצים לבחור בהתאם לצרכי השעה. אם אתם צרכני קפה יומיומיים, ודאי שמכונת קפה אוטומטית, ולא ידנית או קפסולות, היא זו אשר תתאים לכם. במקרה הראשון – הקפה נדרש להכנה ידנית. במקרה השני אתם צריכים להיות מצוידים בחומרי גלם (קפסולות) בכל פעם שתרצו להשתמש במכונה. רק מכונת קפה אוטומטית מגישה ללקוח קפה ON DEMAND ללא מאמץ כלל. את הבחירה אנו ממליצים לעשות בהתאם למינונים. במשרד גדול בחרו מכונת קפה אוטומטית גדולה ובבית קטן או ארגון ללא פרטים רבים בחרו במכשיר קטן המתאים לקיבולת. כמובן שאם הצריכה מאד אינטנסיבית מומלץ לחרוג מעצות אלו ולהצטייד במכונת קפה גדולה יותר.

בחירת חומרי הגלם למכונה

אמנם חומרי הגלם מתקבלים עם צריכת המכונה כשהם בתפוצה מלאה בתוכה, אבל לכל דבר טוב יש סוף, וכשזה יגיע תצטרכו לחשוב על פתרונות מילוי. אנו ממליצים להירשם כמנויים בחברת אספקת קפה, שהיא למעשה החברה שמוכרת לכם את המכונה. חברה זו תדאג למלא לכם את המכונה בקפה בכל פעם שהיא תתרוקן או תהיה לפני התרוקנות. הנציגים יעברו תא אחרי תא במכונה וימלאו אותם באבקות קפה בהתאם לסוגי המשקאות שהיא מפיקה.

מכונת הקפה – לפניה ואחריה

לפני מכונת קפה ודאי השתמשתם בקומקום חשמלי או במחמם מים על סוללות, ויכולתם לעשות קפה על בסיס מים בלבד. עם המכונה ניתן לבחור את בסיס הקפה שלכם, מים או חלב. ניתן לבחור את סוג המשקה, והכי יפה הוא שאין כאן עלייה משמעותית בצריכת החשמל. מה כן יש? יעילות רבתי בחימום המים, שנעשית במהירות שיא, יעילות בחימום החלב ובהפקת משקאות קפה מכל סוג. למעשה, עם מכונות קפה אוטומטיות לא רק שאתם נחשפים ליותר סוגים של משקאות, אתם גם מקצרים משמעותית את זמני הכנתם ללא קשר למה שתבחרו להכין בעת השימוש במכשיר.