מכונות קפה | מכונות קפה ידניות | מכונות קפה אספרסו  | מכונות קפה אוטומטיות | מכונות קפה קפסולות | מכונות קפה טוחנות  | מכונות קפה מקצועיות
 
 
לפרטים\הצעת מחיר:
שם:*
טלפון:*
לקבלת עדכונים/מבצעים/קטלוגים מלא את פרטי האימייל
דוא"ל:
כתובת:
הערות:
 
1
2
3
4
5
 
 
לפרטים נוספים
מכונת אספרסו ביתית
דגם: מכונת אספרסו ביתית
מכונת אספרסו ביתית
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
מכונת קפה אספרסו מקצועית
דגם: מכונת קפה אספרסו מקצועית
מכונת קפה אספרסו מקצועית
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
מכונת אספרסו תעשייתית
דגם: מכונת אספרסו תעשייתית
מכונת אספרסו תעשייתית
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
מכונות קפה אספרסו לעסק
דגם: מכונות קפה אספרסו לעסק
מכונות קפה אספרסו לעסק
לפרטים נוספים>>

מכונות קפה אספרסו

מכונות אלה מבוססות על 3 סוגי הפעלה: אוטומטית מלאה, אוטומטית על בסיס קפסולות או ידנית. מכונות קפה אספרסו מאפשרות לכם להפיק משקאות אספרסו מגוונים, אספרסו ארוך, קצר, כפול, קורטו, מקיאטו, אמריקנו, ועוד. כוס אספרסו ממוצעת היא בנפח 30 מ"ל, כאשר משקאות אספרסו מוגדלים יכולים להגיע ל- 45-60 מ"ל. להלן סוגי מכונות קפה אספרסו אשר יוכלו לסייע לכם להגשים את הפקת המשקאות שלכם בקלות.

מכונות אספרסו ידניות

מכונות אספרסו מקצועניות של מסעדנים מומחים בהכנת קפה. המכונות הללו מבוססות על הפקה ידנית והן כוללות גם מטחנת פולים ומקציף חלב, אשר אחראי לא רק להקצפת החלב אלא גם לחימומו על מנת להפיק משקה על בסיסו ועל בסיסו בלבד ללא מים. במידה ורוצים להפיק משקה על בסיס מים, בגוף המכונה ישנו מנגנון חימום שתפקידו לחמם את המים על מנת להכינם לתנאי שתייה חמה. מכונות אלה מיועדות לכוסות קטנות של 30 מ"ל כיאה לאספרסו למעט משקאות מוגדלים של סוג זה של קפה.

מכונות אספרסו על קפסולות

מכונות אספרסו המבוססות על קפסולות. מי שמעוניין להכין אספרסו צריך למזוג תכולה של קפסולה לתוך המכונה ולהכין את הקפה שלו. בעבר היה נהוג למזוג גם פודים, גרסה ללא וואקום של הקפסולה, אך כיום חלה ירידה בפופולאריות של המוצר בשל ההעדפה של הישראלים לצרוך קפה שנארז בוואקום. בעקבות כך צנחו מאד מחירי הפודים והם מאפשרים הכנת קפה בזיל הזול אבל זה צריך להיות מידי. בשל היותם לא בוואקום הם אינם ניתנים לשמירה ואחסון לטווח ארוך, מה שלא ניתן לומר על קפסולות אספרסו. 

מכונות אספרסו אוטומטיות

מכונות קפה אספרסו אלה מתמלאות במעמד הרכישה וההתקנה בהיקף רב של אבקות קפה בשל תא הקיבול הגדול של המכשיר. על כן, ניתן להשתמש בהן להפקה מהירה של משקאות קפה ללא מאמץ. הן מיועדות בעיקר לצרכני קפה כבדים הלוגמים את המוצר על בסיס יומי, שלא לומר כמה פעמים ביום. מכונות קפה אספרסו אוטומטיות מפיקות משקאות קפה בקלות, במהירות וביעילות והן מגישות לכוס שלכם את התערובת על בסיס חלב או מים לבחירתכם, עם סוגים שונים של הקצפת חלב שמעובדת אוטומטית בתוך המכונה. אין צורך במטחנה או במקציף, שכן מכשיר זה כולל בחובו הכל מהכל.