מכונות קפה | מכונות קפה ידניות | מכונות קפה אספרסו  | מכונות קפה אוטומטיות | מכונות קפה קפסולות | מכונות קפה טוחנות  | מכונות קפה מקצועיות
 
 
לפרטים\הצעת מחיר:
שם:*
טלפון:*
לקבלת עדכונים/מבצעים/קטלוגים מלא את פרטי האימייל
דוא"ל:
כתובת:
הערות:
 
1
2
3
4
5
 
 
לפרטים נוספים
מכונת קפה מקצועית למסעדה
דגם: מכונת קפה מקצועית למסעדה
מכונת קפה מקצועית למסעדה
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
מכונת קפה מקצועית אוטומטית
דגם: מכונת קפה מקצועית אוטומטית
מכונת קפה מקצועית אוטומטית
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
מכונת קפה אספרסו מקצועית
דגם: מכונת קפה אספרסו מקצועית
מכונת קפה אספרסו מקצועית
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
מכונת קפה מקצועית לבית קפה
דגם: מכונת קפה מקצועית לבית קפה
מכונת קפה מקצועית לבית קפה
לפרטים נוספים>>

מכונות קפה מקצועיות

עם מכונות קפה מקצועיות גם אתם יכולים ליהנות מקפה איכותי, טעים ועם ארומה בלתי נשכחת גם כשתשהו רחוק מהמזנון! בואו ליהנות ממכונת קפה מקצועית ואיכותית אשר תספק לכם קפה בדרך ייחודית על פי דרישותיכם. להלן סוגים שונים של מכונות קפה מקצועיות להכנת המשקה הפופולארי בישראל.

מכונות קפה 100% אוטומטיות

במכונות אלה ההכנה נעשית בלחיצות כפתורים ספורות, לרוב רק על כפתור סוג המשקה המבוקש, ולעתים על כפתור נוסף לתוספת חלב וממתיקים. החומרים הללו, מסוגי הקפה ועד לחומרי העזק, ממולאים במעמד התקנת המכונה, כשהמכונה מוגשת לכם ב- FULL CAPACITY. נגמרו החומרים? חברת מכונות קפה מקצועיות תמלא אותה עבורכם ותנגיש שוב מכשיר קפה מלא בכל טוב. המכונה מיועדת בעיקר לצרכני קפה כבדים, או למקומות מרובי אנשים כמו מקומות עבודה, מוסדות ומשרדים גדולים. ניתן להשתמש בבתים או הם מאכלסים פרטים רבים או שמדובר על צרכני קפה "כבדים".

מכונות קפסולות קפה

המכונות השולטות בבתי אב ובמקומות נוספים בהם נהנים מקפה באוטומציה. מה ההבדל בין זה לבין מכונות קפה אוטומטיות 100%? שהאחרונות מתבססות על אוטומציה מלאה, כולל בחומרים שבפנים. רק כאשר הם נגמרים – אתם יכולים לבקש מילוי. במכונה קפסולות המכשיר בנוי לקלוט 1-2 קפסולות וזה הכל. תא הקיבול הקטן מאפשר חיסכון במקום וגם חיסכון במשאבי קפה אם אינכם בטוחים שאתם עומדים לשתות אותו מדי יום או בתדירות גבוהה. עם מכונות קפה מקצועיות מסוג זה אתם מצטיידים בקפסולות ושותים קפה מתי שאתם מצוידים בהן. המכונות עצמן לא מכילות חומרי גלם ON DEMAND. 

מכונות ידניות

מכונות אלה הן מכונות בתי הקפה והמסעדות. באמצעותן אתם יכולים להכין קפה 100% ידני. ההכנה כוללת טחינת פולי קפה לאבקה, כליאת האבקה בכלי בו ניתן לייצר וואקום באמצעות מ שאבת וואקום, ושימוש באבקה שנכלאה על מנת להכין קפה מוקצף איכותי, הכולל הקצפת חלב וחימומו. המכונה מאפשרת גם לעשות קפה על בסיס מים כשהחלב המוקצף משמש רק כשכבה עליונה. בכך, אתם מבטיחים לעצמכם קפה על פי רצונכם, אך חשוב לצבור ניסיון מעשי במכונות הללו על מנת להגיע לתוצאה שרוצים ועל מנת לעשות את זה ביעילות וללא כל קושי.