מכונות קפה | מכונות קפה ידניות | מכונות קפה אספרסו  | מכונות קפה אוטומטיות | מכונות קפה קפסולות | מכונות קפה טוחנות  | מכונות קפה מקצועיות
 
 
לפרטים\הצעת מחיר:
שם:*
טלפון:*
לקבלת עדכונים/מבצעים/קטלוגים מלא את פרטי האימייל
דוא"ל:
כתובת:
הערות:
 
1
2
3
4
5
 
 
לפרטים נוספים
מכונת קפה איטלקית ידנית
דגם: מכונת קפה איטלקית ידנית
מכונת קפה איטלקית ידנית
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
מכונת קפה ידינית מומלצת
דגם: מכונת קפה ידינית מומלצת
מכונת קפה ידינית מומלצת
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
מכונת קפה ידינית מקצועית
דגם: מכונת קפה ידינית מקצועית
מכונת קפה ידינית מקצועית
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
מכונת קפה ידינית ביתית
דגם: מכונת קפה ידינית ביתית
מכונת קפה ידינית ביתית
לפרטים נוספים>>

מכונות קפה ידניות

מעוניינים לשפר את איכות הקפה שלכם? בואו לשתות קפה שהוכן במכונות קפה ידניות כמו של בתי קפה! מעוניינים במכונה כזו לבית, למשרד או לכל מקום אחר בו נדרש מזנון קפה? נציגי חברת מכונות קפה יוכלו להתאים לכם מכונה על פי הצרכים, היקף צריכת הקפה ואופן השימוש. מה כוללות מכונות קפה ידניות ומדוע הן הערובה הטובה ביותר לקפה איכותי?

מטחנת קפה

מטחנת קפה היא מכשיר בתוך מכונת קפה ידנית שתפקידו לטחון פולים לאבקה. הפולים נרכשים מטעם חברת קפה המספקת אותם מקוריים וטריים. המטחנה מבוססת על 2 סוגי פעולות: פירור ו- DOSING. הראשונה מפוררת את הפולים ואבקה אשר מידרדרת במורד המכונה עד לתחתית. פעולת ה- DOSING היא זו אשר מאפשרת את מזיגת האבקה מתחתית המטחנה לכלי הקיבול שלכם. מי שיקנה כאן מכונה קפה יקבל גם כלי קיבול עם משאבת ואקום באמצעותה ניתן לשאוב גזים ובכך לארוז אבקה בוואקום. בכל המטחנות פעולת הטחינה חשמלית וברובן פעולת ה- DOSING ידנית. במטחנות המיועדות לטחינה בקצב מהיר, רצוי להסדיר מנגנון DOSING אלקטרוני.

מקציף חלב

המכשיר שהופך את הקפה שלכם מקפה על בסיס מים לקפה מסעדות על בסיס חלב כיאה למשקאות קורטו, קפה הפוך וקפוצ'ינו, כולל משקאות אספרסו למיניהם. הוא מבוסס על מזיגת חלב, ותהליכים בתוכו מחממים אותו ומרדדים אותו בצורות שונות על בסיס בועות, מרקם חלק או מחוספס בהתאם לסוג המשקה. על מכונות קפה ידניות רשום בדיוק כמה מ"ל חלב צריך בשביל להפיק כל סוג של משקה קפה ייחודי. לכן, גם מי שמתנסה בכך בפעם הראשונה יוכל להפיק לעצמו קפה מועדף ללא כל קושי.

מחמם מים

החלק העיקרי של מכונת הקפה שאחראי לחימום המים. מי שעושה קפה רק על בסיס חלק יכול למצוא פעולה זו במקציף שהוא חלק מהמכונה, אך מי שמעדיף על בסיס מים ימצא את מנגנון החימום במכונה,. הוא מחמם את המים לטמפרטורת מקסימום של 100 מעלות במהירות ובכך מייעל מאד את קצבי הכנת משקאות הקפה על בסיס מים. במקרה כזה ניתן להשתמש במעט חלב בשביל ליצור שכבה עליונה מעוצבת כמו במשקאות קפה הפוך וקפוצ'ינו למיניהם.