מכונות קפה | מכונות קפה ידניות | מכונות קפה אספרסו  | מכונות קפה אוטומטיות | מכונות קפה קפסולות | מכונות קפה טוחנות  | מכונות קפה מקצועיות
 
 
לפרטים\הצעת מחיר:
שם:*
טלפון:*
לקבלת עדכונים/מבצעים/קטלוגים מלא את פרטי האימייל
דוא"ל:
כתובת:
הערות:
 
1
2
3
4
5
 
 
לפרטים נוספים
מכונת קפה טוחנת ומקציפה
דגם: מכונת קפה טוחנת ומקציפה
מכונת קפה טוחנת ומקציפה
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
מכונת קפה ידנית טוחנת
דגם: מכונת קפה ידנית טוחנת
מכונת קפה ידנית טוחנת
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
מכונות קפה טוחנות פולי קפה
דגם: מכונות קפה טוחנות פולי קפה
מכונות קפה טוחנות פולי קפה
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
מכונת קפה נספרסו טוחנת
דגם: מכונת קפה נספרסו טוחנת
מכונת קפה נספרסו טוחנת
לפרטים נוספים>>

מכונות קפה טוחנות

מכונות קפה אלה עשויות להיות מכשירים עצמאיים או חלק מסט ידני של מכונות קפה. תפקידן הוא לפורר פולי קפה לאבקה. בשביל לספק לעצמכם אבקה שתייצר לכם קפה מסעדות איכותי ישנם כמה רזים וסודות שחובה על כל מי שבדרך לרכוש לעצמו מטחנה מסוג זה להכיר.

יצירת ואקום עצמאית

אם ישנם בקרב הקוראים אנשים שמודעים לחשיבות הוואקום באריזות קפה מקוריות, השאלה הראשונה שהם שואלים את עצמם היא איך ניתן לייצר אותו בתנאי חדר רגילים? עובדי בתי הקפה המפורסמים ברחבי הארץ ודאי יודעים את התשובה, אז הרשו לנו לשתף גם אתכם: מצטיידים במכל עם חור זעיר להכנסת משאבת ואקום, ואליו מוזגים את הקפה הטחון (מיד נדבר אתכם על מהי אותה מזיגה). קוטר החור בדיוק כקוטר פיית המשאבה, כך שכאשר מכניסים אותה אין יציאה או כניסה של אוויר מבעד לפתח. במצב זה ניתן לשאוב גזים שמפריעים לוואקום להיווצר מתוך המכל. סוגרים את פיית המכסה של המכל, ולפניכם אבקת וואקום בתוצרת עצמית.

מזיגת קפה אחרי שנטחן

מנגנון המזיגה נמצא בתחתית של כל מכונת קפה טוחנת, היות שבחלק העליון נמצא החלק שטוחן את הפולים כשהם שלמים. ברוב המכונות מדובר על ידית שכאשר מסובבים אותה יוצא צינור זעיר ומזרים את האבקה לכלי הקיבול. במטחנות קפה יעילות יותר מנגנון המזיגה הוא חשמלי, וניתן, בלחיצת כפתור, לקבוע את קצב מזיגת האבקה לכלי הקיבול.

טחינת הקפה – התכונה החשובה ביותר בכל מטחנה

מכונות קפה טוחנות מבוססות על אלמנט זה בראש ובראשונה. מכונות קפה טוחנות מבוססות על בורר מהירויות טחינה. כאשר אתם נדרשים להכין כמות גדולה של קפה (למשל כי יש הרבה צרכני קפה ששותים אותו בו זמנית כשגרה) רצוי לבחור במטחנה שהבורר מצבים שלה יכול להגיע למהירויות טחינה גדולות על מנת להספיק לטחון מהר הרבה פולים. כאשר אין הרבה צרכנים, מומלץ לחסוך ולבחור בבורר מצבים עם טווח מהירויות קטן יותר, ולא בהכרח הכי מהיר. על פי רוב, תא הקיבולת של הפולים נקבע ביחס ישר למנגנון הטחינה. כאשר הוא מהיר – התא גדול וכאשר הוא אטי – התא קטן. כשאתם מתבוננים בחנויות על מכונות קפה טוחנות אתם יכולים להסיק, עוד לפני שהתקרבתם, אם הן מהירות או אטיות בהתאם לגודל תא הקיבול של הפולים.