מכונות קפה | מכונות קפה ידניות | מכונות קפה אספרסו  | מכונות קפה אוטומטיות | מכונות קפה קפסולות | מכונות קפה טוחנות  | מכונות קפה מקצועיות
 
 
לפרטים\הצעת מחיר:
שם:*
טלפון:*
לקבלת עדכונים/מבצעים/קטלוגים מלא את פרטי האימייל
דוא"ל:
כתובת:
הערות:
 
1
2
3
4
5
 
 
לפרטים נוספים
מכונת קפה קפסולות ידנית
דגם: מכונת קפה קפסולות ידנית
מכונת קפה קפסולות ידנית
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
מכונת קפה קפסולות תעשייתית
דגם: מכונת קפה קפסולות תעשייתית
מכונת קפה קפסולות תעשייתית
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
מכונת קפה קפסולות חשמלית
דגם: מכונת קפה קפסולות חשמלית
מכונת קפה קפסולות חשמלית
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
מכונת קפה קפסולות נספרסו
דגם: מכונת קפה קפסולות נספרסו
מכונת קפה קפסולות נספרסו
לפרטים נוספים>>

מכונות קפה קפסולות

מכונות אלה נועדו לצרכן הקפה החסכן, אבל גם זה אשר מעדיף להכין את הקפה באוטומציה ולא באופן ידני. בעברית פשוטה, מדובר במכונה אוטומטית אבל לא במאת האחוזים. החלק הידני במכונה הוא הזנת חומר הגלם להכנת הקפה. זה נעשה על ידיכם באמצעות קפסולת קפה מקורית של מותגים כגון אספרסו, נס קפה וכד'. מכונה זו מכילה שטח קיבול קטן המספיק ל- 1-2 קפסולות לכל היותר, למילוי קצת יותר מכוס אחת של משקה. אופן שימוש זה במכונה חסכני מבחינת חומרי הגלם, ולמעשה לא מחייב אתכם בשום דבר, למעט בשימוש עצמו: בניגוד לעסקה בה קונים מכונה 100% אוטומטית, לא מוכרים לכם חומרים, אלא רק מכונה. את הקפסולות ניתן לקנות עצמאית. אנו ממליצים, במעמד רכישת המכונה, לרכוש כמות גדולה של קפסולות משתי סיבות: בשונה מפודים – הן ניתנות לאחסון ללא הגבלת זמן, בשל כך שהן מוגנות בוואקום. שנית, רכישה סיטונאית של קפסולות קפה במעמד הסדרת מכונה קפה מעמידה לרשותכם מחיר זול במיוחד PER קפסולה בודדת.

אופן השימוש במכונה

מזינים את קפסולת הקפה לתוך תא הקיבול, ובוחרים בסוג המשקה אותו רוצים להכין. המכונה תקציף עבורכם חלב, תחמם אותו ותכין את הקפה על בסיס הקפסולה אשר הזנתם. מילוי שאר חומרי הגלם כולל חלב וממתיקים נעשה על ידיכם בקלות רבה באמצעות תא נשלף. למכונה יכולת שימור של החומרים שהוכנסו אליה לטווח ארוך.

רכישת מכונת קפה קפסולות

אנו ממליצים לעשות זאת רק בחנות קפה מקצועית המספקת מכונות קפה ואספרסו וגם מספקת קפסולות מקוריות של מותגים אלו. בכך, אתם נהנים מהמשקה הטעים ביותר שישנו, כי זה היתרון בשימוש בקפסולה מקורית. בנוסף, אתם מקבלים הדרכות ותמיכה טכנית ושירות לקוחות על המכונה מתי שתצטרכו, כמובן בשעות העסקים.

המכונה מתאימה לצרכנים הבאים

חובבי קפה ביתיים, בעלי משרדים קטנים היכולים לארח מכונה קטנה בינונית בלבד, מוסדות ומקומות עבודה בהם מבקשים לחסוך בקפה באמצעות אסטרטגיה של שימוש בקפסולות. במקומות הללו הכי מתאימה היא מכונת קפה קפסולות אשר גם תחסוך לכם בחומרי גלם וגם תאפשר להכין קפה ברמה של מכונה 100% אוטומטית. בואו לשדרג את הרגלי צריכת הקפה שלכם!